Skip to main content

Blog entry by Retha Pimentel

یک وب سایت فروشگاهی باید از ویژگی ها و امکانات زیادی برخوردار باشد که در ادامه سعی کرده ام به مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های سایت فروشگاهی بپردازم و آنها را بصورت کلی بررسی بکنم.

موبایل مارکتینگ چیست

۱- تعیین هدف

در سایت‌های استاتیک امکان تغییر محتوای سایت توسط مدیر آن وجود ندارد و برای این کار باید یا یک طراح سایت را استخدام کنید و یا آن را یاد بگیرید! البته امروزه با توجه به وجود سیستم‌های پیشرفته‌ مدیریت محتوا، مانند وردپرس، استفاده از سایت‌های استاتیک بسیار کمتر شده است. معمولا از این نوع سایت‌ها برای شرکت‌های کوچک و یا سایت‌های معرفی که نیاز چندانی به تغییر محتوا ندارند، استفاده می‌شود.

off-page-seo-ding-001.webpطراحی سایت به ساخت و راه اندازی صفحات سایت گفته می‌شود که معمولا این کار با کدنویسی به زبان‌های مختلف برنامه نویسی و یا با استفاده از قالب‌های آماده انجام می‌شود. در آغاز، وبسایت‌ها با استفاده از زبان HTML نوشته می‌شدند و پس از آن با پیشرفت وب، طراحی‌ با استفاده از جدول‌های پنهان در صفحه و زبان HTML  منسوخ شد و استفاده از زبان CSS روی کار آمد. به زبانی ساده‌تر تعریف طراحی وب سایت وردپرسی سایت عبارت است از ساخت صفحات وب یا ریدیزاین و بهینه سازی سایت‌های قدیمی که در بستر اینترنت انجام می‌شود.

و بسیاری از موارد مشابه این چینی را باید بدانید و اجرای آنها را در حین طراحی وب سایت اعمال کنید. هدف شما باید برای مخاطب به راحتی قابل درک باشد تا بر مبنای آن تصمیم بگیرد که چگونه خرید کند.

۲- جذاب و خلاقانه

قیمت هر محصول را واضح ذکر کنید. حتی پیشنهاد می کنم با رنگ جذاب و بزرگ بنویسید تا از چشم مخاطب پنهان نماند. باید طراحی انواع سایت بپذیریم که قیمت نقش مهمی در تصمیم به خرید دارد و برای بسیاری از مخاطبان مهم است.

حتی اگر بنا به سیاست های سایت، تمایل به ثبت قیمت ندارید به صورت روشن و واضح نحوه دستیابی به قیمت کالا را ذکر کنید. مثلا اعلام کنید برای دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

۸- پیشنهادات مرتبط

موسسات آموزشی، موسسات کلاس های کنکور، آموزشگاه های زبان، کارگاه های هنری، کارگاه های فنی و مهارتی، مدارس و دانشگاه ها، جزو گروه هایی هستند که تمایل به طراحی وب سایت وردپرسی سایت آموزشی دارند. اخیرا بسیاری از باشگاه های ورزشی و مهدکودک ها نیز به طراحی سایت آموزشی روی آورده اند. مخاطبان این سایتها، هنرجویان و دانش پژوهانی هستند که تمایل به یادگیری در آنها بالاست.

طراحی انواع سایت یکی از ویژگی های مفید دنیای اینترنت انعطاف پذیری فوق العاده ی آن است. طراحی سایت آموزشی می تواند فرصتی برای افراد در یادگیری و آموزش باشد. با بستر وسیعی که اینترنت در این زمینه فراهم کرده است شما می توانید هر چیزی را به افراد آموزش دهید و در کنار آن آموزش نیز ببینید.

سایت آموزشی

ویژگی‌های طراحی انواع سایت سایت آموزشی

یک سایت آموزشی باید ظاهر و گرافیک جذابی داشته باشد و استفاده از محتوای آموزشی جامع و مفید آن ساده و راحت باشد. سئو قدرتمند، مدیریت محتوا و برنامه ریزی و البته برگزاری آزمون های آنلاین از امکاناتی است که در طراحی سایت آموزشی باید مد نظر گرفته شود.

فروش بسته های آموزشی، آموزش‌های دسته بندی شده و مشخص، تالار گفتگو، مشاوره های آموزشی، جستجوی پیشرفته، امکان نظر سنجی و دیدن نظرات سایر کاربران، سیستم اطلاع رسانی و بسیاری از امکانات کلیدی دیگر که در ادامه به توضیح برخی از آنها می پردازیم هم جزو نکات مهمی هستند که در طراحی سایت آموزشی باید مدنظر گرفته شود.

طراحی سایت آموزشی نیز همانند سایر سایت ها قواعد و قوانین خاصی دارد که عدم رعایت آن، می تواند منجر به شکست آن شود. پس این نکات را جدی بگیرید:

۱- هدف سایت